Vi har utviklet salgsplattformen for produktporteføljen Norsk Ullsåle. Formålet var å gjøre det enklere for både oppdragsgiver og hans forhandlere å håndtere produktbestillinger. En integrasjon med Tripletex er også implementert for sømløs håndtering av forretningsdata.
Foto: Kjetil Kalis Fredriksen
Løsningen ble utviklet i WordPress med et spesialtilpasset tema og bruk av Advanced Custom Fields (ACF) og WooCommerce. Dette gir kunden full fleksibilitet til å oppdatere innholdet uten teknisk kompetanse. Vi la også stor vekt på struktur, slik at informasjonen presenteres oversiktlig og ryddig.
Visuelt har vi tatt utgangspunkt i et naturinspirert uttrykk med rene flater, dempede farger og tydelig typografi. Designet løfter frem produktbildene og gir brukeren en behagelig og tillitsvekkende opplevelse – på både mobil og desktop.
Nettsiden inneholder blant annet en introduksjon til produktet, produktpresentasjoner, en “Om oss”-seksjon med historielinje samt et kontaktskjema for forhandlere for å få tilgang til nettbutikken. Alt innhold er bygget opp med tanke på rask navigasjon og tydelig informasjonsflyt.
I tillegg har vi implementert en integrasjon mot Tripletex, som legger til rette for automatisering av ordre, lager og fakturaflyt for effektiv drift.
Resultatet er en effektiv og estetisk nettside som speiler Norsk Ullsåles verdier, og samtidig gir rom for videre vekst og utvikling på digitale flater.
Folkebadet sammen med vårt morselskap Reklameservice har også bistått med diverse markedsføringsmateriell fra bildekor til beach-flagg og strandstoler som garantert gir oppmerksomhet.